web 2.0

Sunday, September 13, 2009

salam permulaan


Assalamuaalaikum,

Salam perkenalan, hari ini pada bulan Ramadhan saya telah membuka sebuah blog sebagai mengasah bakat penulisan saya. Saya bukan dari kalangan orang yang berbakat menulis seperti orang lain pada blog masing-masing. Tapi saya ingin belajar satu bidang baru yang begitu asing bagi saya, iaitu bidang penulisan. Blog yang saya bina ini tidak mengkhusus kepada mana-mana bidang tetapi sebagai satu ruang untuk mengkongsi ilmu dan pendapat kepada orang ramai dalam pelbagai bidang.

Setakat ini dulu, saya akan kongsi lagi apa yang saya rasa sesuai kepada tatapan orang lain. Meskipun saya tiada bakat dalam penulisan, tetapi dengan izin Allah, saya pasti akan berjaya sekiranya saya mencuba dengan penuh keikhlasan. Sekian

Wassalam

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails