web 2.0

Monday, December 28, 2009

Ingin Memiliki F Cup?



Salam readers...kali ni aku melucah sikit nak share sikit satu product. Aku rasa kat Malaysia ni tak de product ni lagi. Entah macam mane....aku surf internet, tiba-tiba termuncul pula. Ini adalah pudding yang dihasilkan oleh pihak Jepun. Tapi ni bukan sebarangan pudding. Especially for all guys. Don't ever try this at home..(macam iklan wresling lak..hehe). Ni pudding khas untuk perempuan saja. Sebab ia boleh menambahkan saiz buah dada...

Aku pun tak sure sedap ke tak pudding ni. Sebab aku sendiri tak pernah try lagi. Lagipun gila apa laki nak try kan. Silap hari bulan, aku pulak kena pakai bra..haha Dengar cerita, pudding ni mengandungi kalori sebanyak 68.7 yang mana akan transfer semua kalori ni ke breast. Pudding ni juga mengandungi herba Pueraria Mirifica yang mana boleh menambah saiz buah dada.

So guys...ada berani nak cuba pudding ni. Kalu aku for sure tak...dah la boleh membesar sehingga F cup. Tapi aku tak sure la F cup ni besar mana. Besar kawah nasi ade ke? haha..melampau tu..

p/s: kalau kat Malaysia, why not try invent nasi lemak yang boleh tambah saiz buah dada..hehe

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails