web 2.0

Wednesday, January 27, 2010

Ayu Sungguh Lelaki Ni...

Salam readers,

Aku rasa most of the girls minat lelaki korea especially siapa yang suka sangat tengok cerita korea. Yes, aku admit. Diorang memang handsome, jambu, cute miut dan apa lagi ye...hehe Biasalah kalau dah jadi artis, memang kena jaga muka. So, kebanyakkan actor korea biasanya mempunyai kulit yang lembut macam perempuan. Timbul pula satu persoalan...adakah diorang ni lelaki sejati sebabnya aku tengok diorang ni dah macam perempuan pun ada gak....let's check it out guys



ayu nya...nampak lembut je




sekali pandang mesti nampak macam perempuan pun ada juga



phewit...jambu seh...



lawa weh...



kulitku berseri-seri (menyampah aku..hehe)



Er..laki ni pakai kotex juga?



Mak eh....jambu gila..pink seh..

p/s: aku perasan juga ada lelaki yang nak ikut jejak macam ni...bagi aku diorang ni boleh dikategori dalam lelaki lembut...ye tak?



blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails