web 2.0

Thursday, November 5, 2009

Luahan Ukiran Pasir

Luahan setiap orang berbeza bergantung kepada kebolehan yang ada. Ada yang meluahkan dengan cara mengukir, melukis, atau pun buat aktiviti lain. Contoh kalau aku marah atau stress, biasanya aku akan tidur. Adakah tidur merupakan salah satu kebolehan? hehe..xP

Kali ini aku akan tunjukkan kepada anda semua ukiran pasir yang unik. Anda juga boleh la meneka apa perasaan si tukang ukir apabila membuat ukiran ini. Menarik juga bukan?


Yeah..aku dah sampai ke Hollywood



Aku nak jadi perdana menteri



Seronoknya mandi di spa dengan anjing-anjingku ;p


Mungkin...aku nak jadi 'spiderman'


'relax' dan tenangkan fikiran


Terkenang hidupan yang lampau hingga ke Zaman Firaun...hehe



Ingin membuka syarikat sendiri



geramnya aku dengan ko..amik kaki ni



Aku nak bela naga rasanya



Akhirnya aku ada kapal sendiri



Mm..jiwa aku bergolak?


pagi yang bosan



Peminat Simpson



Err...no komen..hehe


p/s: kenapa aku tengok kat pantai Malaysia, orang asyik buat istana pasir je..tak bosan ke?

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails